ВІДДІЛ ОСВІТИ

Києво – Святошинської райдержадміністрації

Інфомаційно-методичний центр

Гатнянська ЗОШ І – ІІІ ступенів

Каталог подання матеріалів на педагогічну виставку

„Освіта району на шляху оновлення”

БОЯРКА – 2008

Нинько Марія Петрівна

Вчитель зарубіжної літератури та російської мови

Матеріали уроків до вивчення повісті Джека Лондона „Біле Ікло” у 8 класі (із використанням інтерактивних методів навчання).

Цінністю доробку вчителя є творчі узагальнення інформаційно-пізнавальних матеріалів з проблеми гуманізації літературної освіти, оригінальна розробка уроків із використанням інтерактивних технологій.

Салфетник Тетяна Миколаївна, Талах Ірина Іванівна

Учителі математики

Тиждень математики у школі як форма втілення інтерактивних методів навчання.

Учителі вважають, що саме нестандартні форми проведення позакласних заходів сприяють розвитку логічного та критичного мислення, пробудженню інтересу до предмета, учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, приймати продумані рішення.

Кайданович Тетяна Леонідівна

Учитель історії

Проблемно-пошукова діяльність на уроках історії.

Учитель використовує проблемне навчання, яке дає змогу покращити рівень засвоєння учнями нових знань, активізувати пошукову діяльність та розвиває творчі вміння.

Навізівська Марія Петрівна

Учитель хімії

Використання сучасних комп’ютерних технологій на уроках хімії

Завдяки можливостям комп’ютера вчителька створила до теми „Вода як найважливіший природний оксид” мультимедійну презентацію.

Прокопець Ольга Анатоліївна

Учитель української мови та літератури

Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури

Учителька переконана, що працюючи за традиційною класно-урочною системою, не можна забезпечити глибокі знання всіх учнів, тому вона постійно вдосконалює структуру уроків, використовуючи на них інтерактивні технології.

Опошняя Наталія Михайлівна

Учитель української мови та літератури

Організація проектної діяльності учнів

Використовуючи можливості Інтернету та додаткової літератури, учителька спланувала та реалізувала проект „Володимир Івасюк”. Це дало можливість розвинути пізнавальні навички, критичне мислення учнів, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватись в інформаційному просторі.

Давиденко Валентина Гнатівна

Учитель української мови та літератури

Літературний портрет епохи. «Шістдесятники». Валерій Марченко – правозахисник, публіцист. Усний журнал. Розробка особистісно- орієнтованого навчального заняття з української літератури (11 клас).

Кiлькiсть переглядiв: 5

Коментарi