ВІДДІЛ ОСВІТИ

Києво-Святошинської райдержадміністрації

Інфомаційно-методичний центр

Гатнянська ЗОШ І – ІІІ ступенів

Каталог подання матеріалів на педагогічну виставку

«Освіта району на шляху оновлення»

БОЯРКА2009

Слайдова презентація, що висвітлює процес розвитку Гатнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2008-2009 навчальному році у напрямку своїх основних завдань та завдань району.

Романченко Олена Володимирівна

Вчитель фізичної культури

Навчаємо із задоволенням – отримуємо перемоги (застосування методу колового тренування та розвиток фізичних здібностей на уроках фізкультури і в позаурочний час)

Актуальність цієї проблеми полягає в тому, що за допомогою методу колового тренування можна підвищити ефективність уроку, досягти розвитку фізичних здібностей у дітей. Впровадження Оленою Володимирівною на уроках фізичної культури методу колового тренування дозволяє учням удосконалити функціональні можливості організму, поліпшити їхні фізичні досягнення.

Геращенко Юрій Іванович

Вчитель образотворчого мистецтва

Особливості сприйняття та відтворення на уроках образотворчого мистецтва

Учитель розробив цикл уроків із образотворчого мистецтва з теми „Графіка”. Вчитель вважає, що навколишній світ, його явища впливають на людські душі. Кожна людина сприймає явища, предмети, події по-своєму. Але виховання спільних духовних, культурних, національних почуттів, цінностей, робить з окремих людей народ, націю.

Нижник Вікторія Володимирівна

Вчитель початкових класів

Елементи народної творчості у навчально-виховному процесі

Вчитель значну увагу приділяє духовному розвитку учнів, формуванню національно свідомого українця, який знає і шанує традиції свого народу. У матеріалах подані конспекти уроків та позакласні заходи, у яких Нижник В.В. виховує на етнографічному матеріалі почуття національної гідності й гордості за свою Батьківщину.

Актуальність проблеми полягає в тому, що у сучасних умовах суспільного розвитку школа виступає могутнім фактором відродження нації, виховання у молоді національної свідомості.

Шпак Любов Іванівна

Вчитель біології

Застосування дидактичних ігор під час вивчення основ здоровя

Учитель вважає, що саме нестандартні форми проведення з використанням дидактичних ігор уроків та позакласних заходів сприяють розвитку логічного та критичного мислення, пробудженню інтересу до предмета, учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, приймати продумані рішення. На уроках діти ознайомлюються з великим діапазоном людських почуттів, взаємостосунків і розвиваються як особистості.

Пецик Валентина Миколаївна

Вчитель біології

Виховання екологічної свідомості школярів інтерактивними методами на заняттях з біології

Цінністю доробку вчителя є творчі узагальнення інформаційно-пізнавальних матеріалів з проблеми формування екологічної свідомості та культури особистості, усвідомлення учнем себе частиною природи, відчуття відповідальності за неї як за національне багатство, основу життя на Землі, гармонізація стосунків у системі „людина-суспільство-природа”. Учитель подає оригінальну розробку уроків із використанням інтерактивних технологій.

Гайдамака Андрій Іванович

Вчитель музики

Поліхудожнє виховання учнів на уроках музичного мистецтва

Цикл уроків для 5 класу присвячено розкриттю різних граней теми розділу навчальної програми «Музика та візуальні образи».

У змісті уроків пропонується широка палітра методів та прийомів музичної освіти та виховання учнів на уроках: від традиційно-класичних (методика розучування вокальних творів та сприймання творів музичного мистецтва, бесіда) до інтегративних, інтерактивних, які є досить популярними у наш час: робота в групах, мистецький вернісаж, інсценізації пісень (рольові ігри), образні порівняння різних видів мистецтва, створення проблемно-пошукових ситуацій тощо.

На прикладі різних типів уроків (комбінований, пояснення нового матеріалу, поглиблення теми, узагальнення, урок-сприймання мистецтва) пропонуються варіанти використання різних видів мистецтва на уроках музичного мистецтва, різнобічні можливості поліхудожнього виховання учнів 5 класу.

Кiлькiсть переглядiв: 234

Коментарi