ВІДДІЛ ОСВІТИ

КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Гатнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Анотації до матеріалів, поданих на педагогічну виставку

«Освіта району на шляху оновлення»

Гатне 2016

Буренко Ганна Григорівна

Вчитель початкових класів

/Files/images/Безымянный.JPG

Технологія інтерактивного навчання передбачає активну взаємодію учнів і педагога. Це така форма співпраці, в якій учитель і учні є рівноправними суб’єктами навчального процесу. Використання інтерактивних методів навчання сприяє посиленню інтересу учнів до здобування знань, виробленню пізнавальної самостійності учнів, кращому засвоєнню навчального матеріалу, розвитку творчих здібностей учнів.
Дана робота складається із вступу, добірки практичного застосування інтерактивного навчання, висновків та списку використаних джерел.

У вступі обґрунтовується актуальність та практична цінність даної теми, мета, підходи та форми організації навчальної діяльності учнів. Основною частиною даної роботи є добірка інтерактивних вправ різного характеру та на різних етапах навчання школярів, наводяться поради щодо доцільності використання того чи іншого прийому на уроках в початковій школі. У висновках наводяться підсумки застосування інтерактивного навчання. У списку використаної літератури подаються джерела та посилання, на основі яких була створена дана робота.

Творчість вчителя породжує творчість учня. Якщо на кожний урок підбирати такі види навчальної діяльності , які дають матеріал для роздумів, можливість виявити ініціативу і самостійність, потребують розумового напруження , винахідливості , творчості – це зацікавить дітей , викличе позитивні емоції , сприятиме до діяльності, пошуку.

Нинько Марія Петрівна

Вчитель зарубіжної літератури

/Files/images/Нинько М.П. Розробки уроків з позакласного читання.JPG

Невід’ємною складовою програми із зарубіжної літератури є уроки позакласного читання. Їх основна мета – формувати читацьку самостійність учнів, виробити позитивне ставлення школярів до читання за власною ініціативою.

З читання, як самостійної діяльності дитини у світі книг, починається її самоосвіта, самовиховання, формування високих художніх смаків, розвиток духовних сил. У матеріалах представлена система уроків з позакласного читання у 5-му класі.

Кiлькiсть переглядiв: 129

Коментарi