Звіт директора Гатнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

за 2018/2019 навчальний рік

У 2018/2019 навчальному році педагогічний колектив Гатнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів свою діяльність спрямував на реалізацію положень законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, на виконання рекомендацій Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації, активно впроваджував у практику своєї роботи і форми методи, які випливали з науково-методичної проблеми, над якою він працював: «Формування життєвих компетенцій школяра як запорука успішного саморозвитку і самореалізації особистості»

У 2018/2019 навчальному році у школі навчалось 561 учень.

В початковій школі ( 3-4 класи) навчається 116 учнів. Якість їхніх знань – 70%. Високий рівень знань мають 20 учнів – 17%, на достатньому – 61 учень – 53%, на середньому – 31 учень – 27%. На початковому - 4 учні – 3%.

Учнів старшої школи — 33. Якість знань — 28%. На високому рівні навчаються 1 учень 3%, на достатньому — 8 учнів, 24%, на середньому – 13 учнів, 39%, початковому — 11 учнів, 33%.

52 учні закінчили школу ІІ ступеня і отримали свідоцтва про базову середню освіту. Медведенко Анна отримала свідоцтво особливого зразка.

16 учнів успішно склали державну підсумкову атестацію, отримали атестати про повну середню освіту.

ПРЕДМЕТИ

К-ТЬ УЧНІВ, ЩО СКЛАДАЛИ ДПА

РІВНІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

ВИСОКИЙ

ДОСТАТНІЙ

СЕРЕДНІЙ

ПОЧАТКОВИЙ

К-сть.

%

К-сть.

%

К-сть.

%

К-сть.

%

Українська мова (у формі ЗНО)

16

1

6,3

8

50

7

43,7

-

-

Історія України (у формі ЗНО)

15

-

-

4

26,7

10

66,6

1

6,6

Англійська мова

2

-

-

2

100

-

-

-

-

Географія

8

-

-

4

50

4

50

-

Біологія

6

-

-

4

66,6

2

33,4

Математика

1

-

-

1

100

-

-

-

-

Учні 4-А класу, класовод Крамар Л.І. склали ДПА та досягли таких результатів:

ПРЕДМЕТИ

К-ТЬ УЧНІВ, ЩО СКЛАДАЛИ ДПА

РІВНІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

ВИСОКИЙ

ДОСТАТНІЙ

СЕРЕДНІЙ

ПОЧАТКОВИЙ

К-сть.

%

К-сть.

%

К-сть.

%

К-сть.

%

Математика

32

16

50

12

37,5

2

6,25

2

6,25

Українська мова

32

12

37,5

13

40,63

5

15,62

2

6,25

Учні 4-Б класу, класовод Сачук Р.В., склали ДПА та досягли таких результатів:

ПРЕДМЕТИ

К-ТЬ УЧНІВ, ЩО СКЛАДАЛИ ДПА

РІВНІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

ВИСОКИЙ

ДОСТАТНІЙ

СЕРЕДНІЙ

ПОЧАТКОВИЙ

К-сть.

%

К-сть.

%

К-сть.

%

К-сть.

%

Математика

29

10

34,48

5

17,24

10

34,48

4

13,79

Українська мова

29

8

27,59

10

34,48

10

34,48

1

3,45

У школі працює 38 вчителів. Коломієць Г.С. має звання «Вчитель методист», 10 чоловік - “Старший вчитель”, 18 чоловік - “Вищої категорії”, 8 чоловік - “Першої категорії”, 9 чоловік – «Другої категорії», 5 чоловік – спеціалісти.

5 вчителів підвищили фахову майстерність через курсову підготовку в Білій Церкві

Методична робота з педагогічними кадрами спрямована на пошук ефективних форм і методів діяльності, на розвиток творчої активності вчителя, удосконалення його фахової майстерності. З метою підвищення науково-методичного рівня вчителів, профілізації старшої школи та посилення міжпредметних зв’язків у школі працювали 4 методоб’єднання: гуманітарних (керівник Нинько М.П.), природничо-математичних дисциплін (керівник Шпак Л.І.), методоб’єднання вчителів початкових класів (керівник Клименко Н.В.) та класних керівників (керівник Навізівська М.П.).

Усі методоб’єднання працювали над практичним впровадженням інтерактивних технологій навчання. Методично радою було узагальнено результати роботи над проблемною темою школи та підготовлено матеріали до районної виставки «Освіта району на шляху оновлення».

Питанням реалізації науково-методичної проблеми було присвячене засідання методичної ради «Формування життєвих компетенцій школяра як запорука успішного саморозвитку і самореалізації особистості» та методичний тиждень, який було проведено у березні.

Належна увага приділялась інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу, особливу роль у цьому було відведено шкільній бібліотеці та шкільному методичному кабінету, у яких є достатня кількість науково-методичної та фахової літератури і періодики. Виховання в учнів бережного ставлення до шкільного майна та книги проходили через Всеукраїнську акцію «Живи, книго!»

Педагогічний колектив приділяє значну увагу роботі із обдарованими дітьми. Створюються всі можливі умови для розвитку інтересів і нахилів кожної дитини. У школі працює секція відділення Малої академії наук України.

У листопаді – грудні проходив ІІ етап олімпіад. У особистому заліку учні школи посіли такі місця:

З математики:

1. Сидоренко Марія - 6-а клас – 6 місце

2. Бабієнко Яна – 7-а клас - 5 місце

3. Хомяков Олександр – 7-б клас – 5 місце

4. Холод Юлія – 8-б клас – 10 місце

З хімії:

1. Ривко Дарина – 8-б клас - 4 місце

З історії:

1. Величко Микола – 10 клас – 4 місце

2. Ривко Дарина – 4 місце

З географія:

1. Величко Микола – 10 клас - 4 місце

2. Шовкун Ілля – 8-а клас – 7 місце

3. Коломієць Ольга – 10 клас – 2 місце

З біології:

1. Петренко Максим Сергійович – 9-б клас – 2 місце

2. Коломієць Ольга -10 клас – 5 місце

З трудового навчання:

1. Черненко Дар’я Андріївна – 9-а клас - 2 місце

З української мови:

1. Савалюк Софія - 7-а клас - 5 місце

2. Шовкун Ілля – 8-а – 6 місце

З англійської мови:

1. Олейніков Олексій – 9-а – 10 місце

У VI Міжнародному мовно –літературного конкурсі ім. Т.Г. Шевченка наші учні посіли такі місця:

1. Осадча Марія – 6-а клас – 3 місце

2. Бабієнко Яна – 7-а – 3 місце

3. Холод Юлія – 8-б – 6 місце

4. Хомяков Олександ – 7-б – 5 місце

У ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика:

1. Корчовська Катерина – 5-б клас – 4 місце

2. Хомяков Олександр – 7-б – 6 місце

3. Шковира Анастасія – 6-а – 3 місце

4. Павлюк Кирило – 4-а клас – 4 місце

5. Бобруйко Дмитро – 4-а – 6 місце

Виховна робота проводилася за різними напрямами: це патріотичне, художньо-естетичне виховання, екологічне, трудове та ін. Головна увага приділялася національно-патріотичному, правовому та фізичному вихованню, формування громадянської свідомості, власної гідності, естетичних смаків, духовних та розумових здібностей учнів.

Класні керівники приділяли належну увагу питанням правової освіти. На методичному об’єднанні заслуховувалися питання про аналіз відвідування уроків учнями та шляхи зміцнення шкільної дисципліни, стан роботи з попередження правопорушень серед підлітків. Класними керівниками постійно ведеться систематичний контроль за відвідуваннями учнями школи, результати якого реєструються в окремо журналі відвідування уроків.

Питання профілактики правопорушень постійно обговорювалися на годинах спілкування в класах:

· «Ти і твої права» (6-А, 7-А класи)- кл. кер. Шпак Л.І. та Олійник Л.В.;

· «Наші права і обов’язки» (5-А клас)- кл. кер. Пецик В.М., «Ти і закон» (11 клас) – кл. кер. Опошняя Н.М..;

· « З якого віку наступає кримінальна відповідальність» (10, 9-ті класи)- кл. кер. Давиденко В.Г., Талах І.І., Кулик Н.І.

· «Я і закон» (8-А, 8-Б клас) – кл.кер. Нинько М.П., Ганзя М.В.

Восени 2018 року в школі було проведено місячник здорового способу життя, в рамках якого було проведено виставку малюнків та плакатів на тему «Ми за здоровий спосіб життя» (5-11 класи), спортивні змагання «Веселі старти» (Романченко О.В.).

В листопаді 2018 року учні школи взяли участь у заході быля пам’ятника Т.Г.Шевченку у с. Гатному, проведено тематичний захід «Збудуємо пам’яті незгасний собор», класні години на тему «Той жах забути неможливо» (до річниці голодомору 1932-1933рр.. в Україні), проводилася акція «Запали свічку», екскурсії до пам’ятника – монумента жертвам голодомору в Києві.

Було проведено традиційні шкільні свята: День Знань, День працівника освіти, виставка квітів «Неосяжна моя Україна», Осінній ярмарок До нас осінь завітала» та Новорічні свята для учнів 1-11 класів. Із метою утвердження патріотизму, моральності та загальнолюдських життєвих принципів у дитячому середовищі було проведено патріотично-спортивне свято «Козацька каша», захід до Дня Збройних сил України (6-10 класи), свято «Ой хто, хто Миколая любить…» (4-ті класи, класні керівники ), згідно плану відзначення річниці визволення України від фашистських загарбників проведено День пам’яті та примирення та День перемоги над нацизмом у Європі на тему «Червоний мак пам’яті» ( 1-11 класи). З метою виховання юних патріотів України на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції, здорового способу життя духовно багатої та фізично розвиненої особистості в школі створено козацькій рій «Сіроманці» для участі у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово–патріотичній грі „Сокіл” („Джура”).

Перевага надавалась активним формам роботи, що передбачають самостійну або спільну роботу, набуття дітьми та учнівською молоддю соціального досвіду; сприяють формуванню національної свідомості, критичного мислення, ініціативності, творчого підходу до справи, відповідальності за свої дії та вчинки: участь у Всеукраїнській акції «Лист пораненому», у благодійних акціях «Діти солдатам».

Становлення гармонійно розвиненої особистості неможливе без фізичного виховання. Тому цій роботі приділяється значна увага. В школі проводяться змагання і турніри з міні-футболу та волейболу). В рамках Олімпійського тижня проведено змагання між учнями 3-А та 3-Б класів «Ми юні Олімпійці!» та між учнями 6-А та 6-Б класів.

У школі створено і працює шкільна президентська республіка, сформовано шкільний уряд, органи самоврядування в класах, сплановано роботу.

Протягом року здійснювалося екологічне виховання як під час уроків (хімії, біології, географії), так і в позаурочний час.

У жовтні було проведено виставку-конкурс осінніх букетів та композицій «Неосяжна моя Україна»(5-11 класи), конкурс композицій та захистів до них з овочів та фруктів «До нас осіння завітала».

З метою виявлення та підтримки юних талантів та обдарувань, популяризації їхніх досягнень у різних галузях мистецтва, учні школи протягом року брали участь в різних видах творчої діяльності: конкурси малюнків, плакатів, газет, літературних творів, оглядів художньої самодіяльності, вікторинах тощо, в яких досягли високих результатів.

Також для учнів школи були проведені екскурсії:

· до міста Переяслава;

· Шевченківськими місцями (Черкащина);

· На Лютіжський плацдарм;

· До м. Умані;

· У Київський планетарій;

· До музею Лесі Українки;

· До музею М. Рильського;

· До музею Т.Г.Шевченка;

· До Бабиного Яру

Особливо слід відзначити роботу в цьому напрямку таких класних керівників, як Опошньої Н.М., Пецик В.М., Давиденко В.Г. та всіх класоводів.Учні школи нарівні з дорослими допомагають бійцям АТО: збирають гроші, роблять обереги, малюють малюнки, щоб там, на передовій, чи то в госпіталі підтримати наших солдат і ще раз нагадати: хлопці, тримайтеся, ви не самі, ми з вами.

Гатнянські школярі протягом року проводили ярмарки «Діти-солдатам». Зібрані кошти учні школи передали сім’ї учасника бойових дій Тищенка Володимира.

До свята Святого Миколая учнями школи було зібрано канцтовари, іграшки, книжки, солодощі, одяг та передано для дітей, що навчаються у Донецькій та Луганській областях.

Були організовані зустрічі з бійцями-учасниками АТО, які були запрошені на свято до Дня захисника Вітчизни. Школярі влаштували командні змагання, концерт, щоб подарувати крапельку радості, душевної теплоти військовим.

У нашій школі протягом березня-квітня проводиться двомісячник благоустрою, під час якого ми взяли участь у акціях "Посади дерево", "Зробимо Україну чистою разом!". Учні старших класів прибирали братські могили полеглих воїнів під час другої світової війни на цвинтарі, біля сільської церкви, місце поховання правозахисника-дисидента Валерія Марченка. Зусиллями учнів було приведено в порядок шкільний стадіон, очищено та пофарбовано бордюри, обкопано та посаджено дерева, квіти.

Протягом року діє організована волонтерами акція «Милосердя», під час якої проводиться збирання речей для малозабезпечених сімей. До цієї акції приєднуються і вчителі школи. Кожного року проводяться акції по збору іграшок та книжок для малечі. В планах виховної роботи включено цикл бесід «Дитина і духовність», на яких волонтери з учнями та вчителем обговорюють питання ввічливості, дружби, скромності, охайності, доброти, правдивості, чесності, співчуття, чуйності, справедливості, сміливості, добра та зла.

Пам’ятають волонтери і про учнів початкових класів. Вони організовують дозвілля на перервах: грають в ігри, проводять вікторини. Не проходить жодного свята в початковій ланці без допомоги волонтерів. Діти допомагають у підготовці, прикрашуванні залу, проведенні свята. Власноруч виготовляють прикраси на Новий рік. Активно проявляють себе волонтери у зборі макулатури, організовують погрузку.

У школі здійснювались заходи по профілактиці правопорушень школярів, за прогули і неуспішність, учні запрошувались на засідання старостату і учкому, на малій педраді, батьківських зборах класів.

Організована спільна робота педагогів, батьків та учнів. Батьки залучаються до участі в загальношкільних та класних заходах. Також, у школі двічі на семестр проводяться батьківські збори. Класні керівники ведуть спостереження за учнями з девіантною поведінкою, проводять індивідуальні бесіди як з учнями, так і з їх батьками, відвідують учнів вдома.

Тісно співпрацює школа з працівниками служби у справах дітей, інспекторами кримінальної міліції.

Протягом 2018-2019 навчального року у школі:

1. Капітальна реконструкція центрального входу на територію школи: розширена проїжджа частина, вимощено тротуари, встановлено загороджувальну стійку задля безпеки.

2. Зроблено утеплення та зміцнення фундаменту школи.

3. Ремонт санвузлів

4. Здійснено ремонт навчальних кабінетів

Завдання, які стоять перед школою:

1. Забезпечити виконання конституційних вимог щодо обов'язкової повної загальної середньої освіти і положень Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку в Україні, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 року № 646.

2. Утверджувати вільного громадянина-патріота як активного самодостатнього учасника суспільного розвитку;

3. Створювати умови для різнобічного розвитку особистості, впровадження особистісно зорієнтованих педагогічних технологій.

4. Звертати більше уваги на прогалини в знаннях учнів, які виявлені при складанні державної підсумкової атестації у 4, 9, 11 класах, при проведенні директорських робіт у 6-8, 10-х класах, моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів 4-11 класів з математики, посиливши індивідуальну роботу з учнями, здійснивши диференційований підхід до навчання учнів.

5. Підвищувати педагогічну майстерність колективу шляхом активної участі в роботі методичних об’єднань школи.

6. Продовжити роботу над програмою “Обдаровані діти”, активізувати діяльність МАН у школі, забезпечивши участь учнів школи у ІІ етапі конкурсу-захисту наукових робіт.

7. Активізувати роботу педагогічного колективу з учнями, схильними до правопорушень, тими, хто пропускає заняття без поважних причин.

8. Утверджувати і надалі в школі учнівське самоврядування.

9. Працювати над зміцненням навчально-матеріальної бази школи, над забезпеченням учнів підручниками і навчальними посібниками.

Директор школи М.І. Проць

Червень 2019 р.

/Files/images/1arkhiv.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1260

Коментарi