• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

/Files/images/bezymyannyy.jpg


/Files/images/risunok1.png


Методична робота – це спеціальний комплекс практичних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду і спрямовані на всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного вчителя. Цей комплекс орієнтований перш за все на підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, а в кінцевому результаті – на підвищення якості й ефективності освітнього процесу.

/Files/images/metodichna_robota/Методична.png/Files/images/metodichna_robota/Напрямки мр.png /Files/images/metodichna_robota/Основні аспекти.png /Files/images/metodichna_robota/Основні завдання.jpg /Files/images/metodichna_robota/Методична культура.png /Files/images/metodichna_robota/Метод культура.png /Files/images/metodichna_robota/Професіоналізм.jpg /Files/images/metodichna_robota/Функції мр.jpg

Реалізація функцій управління системою науково-методичної роботи школи:

1) функція планування:

ü важливий підготовчий етап методичної роботи, яка полягає у визначенні системи заходів, що забезпечать досягнення найкращих результатів;

ü визначення мети, складання плану роботи різних ланок ;

2) організаційна функція:

ü проявляється в діяльності, пов’язаній з удосконаленням структури методичної роботи, змісту діяльності різних її складових;

ü організація виконання річного плану, організація виконання плану керівництва і контролю;

3) діагностична функція:

ü вимагає регулярного вивчення ступеня розриву між реальним рівнем компетентності педагогів, що виявляється в узагальненому результаті їх праці, та вимогами суспільства до якості діяльності конкретних працівників освіти в умовах розбудови української національної школи;

ü вивчення якості викладання предметів. Діагностування, узагальнення результатів досліджень;

4) прогностична функція:

ü вимагає визначення знань та умінь, необхідних педагогам у майбутньому;

ü планування, моделювання, проектування, управління упровадженням нових ресурсів, проведення теоретичних семінарів;

5) моделююча функція:

ü полягає у розробці принципово нових положень навчально-виховної роботи в школі, у формуванні та впровадженні моделей передового досвіду, їх експериментальній перевірці, після якої вони можуть бути використанні як зразки для впровадження;

6) відновлювальна функція:

ü передбачає відновлення частково забутих або втрачених учителями знань після закінчення педагогічного навчального закладу – тобто забезпечення педагогів інформацією;

7) корегуюча функція:

ü спрямована на виправлення в діяльності педагогів недоліків, пов’язаних з використанням застарілих методик, що не відповідають вимогам сучасності;

ü використання досліджень, психологічна робота, пошук нових форм та методів роботи;

8) пропагандистська функція:

ü спрямована на інформування педагогів, їх агітацію щодо впровадження у практику досягнень науки, передового педагогічного досвіду, створення відеотеки педмайстерності, участь у виставках, семінарах, випуск друкованої продукції;

9) координуюча функція:

ü циклограми роботи, раціональне об'єднання всіх видів діяльності;

Методичне об'єднання вчителів гуманітарного циклу
Керівник: Олійник Людмила Володимирівна


Методичне об'єднання вчителів початкової школи
Керівник: Клименко Ніна Василівна


Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
Керівник: Монташевич Людмила Василівна


Методичне об'єднання класних керівників
Керівник:
Навізівська Марія Петрівна

/Files/images/0_8aab1_24a3d499_orig.png

Кiлькiсть переглядiв: 33

Коментарi